Jak si objednat svůj systém
Feel Great
automatická objednávka
V e-mailu najdete svoje zákaznické číslo ID, které teď budete potřebovat pro objednání produktu. Teď se podíváme na přesný postup objednávky. Je to trochu komplikovanější, protože UNICITY napřímo zatím nedodává produkt do ČR. Ale to zvládneme!
Přesný postup, jak si objednat produkt
- 1Napište ze svého e-mailu, na který jste se registrovali, e-mail v tomto znění:
Tento text e-mailu znamená, že si objednáváte program Feel Great na 1 měsíc, příchuť citrónn (lemon) či citron/zázvor (lemon/ginger). Příchuť si vyberte sami. Já preferuji pouze citrón, protože mi zázvor po ránu na lačno přijde trošku štiplavý.
Máte nejvýhodnější cenu díky měsíční opakované objednávce, kterou můžete kdykoliv zrušit. Budete platit bankovním převodem, takže pokud už nebudete chtít další měsíc pokračovat, nezaplatíte další fakturu a napíšete, že další balení nechcete (I don’t want another shipment anymore). Není v tom žádný háček.
Nechceme platbu kartou, protože by volali z podpory a chtěli číslo karty, včetně zadního bezpečnostního trojčíslí, a to není úplně bezpečné.
Červeně označené položky prosím doplňte.
Na email: service.management@unicity.com
předmět: New member ( ID: xxxx ) under Tereza Kramerova (ID: 122032049) - Nezapomeňte tady vyplnit svoje číslo ID, které najdete v e-mailu.
Text e-mailu:
Hello Team Unicity,
I am member ID: xxxx of Tereza Kramerova (ID: 122032049) and I would like to buy 1 pack of lemon flavor (nebo lemon/ginger flavor, pokud preferujete zázvorovou chuť) in monthly subscription.
This is my shipping address:
Doplňte výše svoje údaje bez diakritiky a smažte české zadání
Jméno a příjmení: xxx
Adresa: ulice, číslo, město, PSČ
Země: Czech republic, případně Slovak republic
email: xxx
telefon: +420 xxx
I will pay via bank transfer.
Thank you for cooperation.
Best regards,
xxxxxx (vaše jméno)
- 2Jakmile e-mail odešlete, příjde automatická odpověď.Děkujeme, odpovíme Vám do 12 - 24 hodin v pracovní dny. Na tento e-mail není třeba reagovat.

- 3Další e-mail, který příjde, bude s fakturou, kterou prosím uhraďte.Cena na faktuře by měla být 180,1 EUR pro Českou republiku. Na Slovensko se cena bude lišit kvůli rozdílné sazbě DPH.
Najdete tam, na jaký účet zaplatit. Toto je příklad. Vždy plaťte podle instrukcí v e-mailu.
Je to mezinárodní platba, takže vás zajimá:
Beneficiary Name: Unicity Europe BV (jméno příjemce)
Bank Name: JPMORGAN CHASE BANK. (název banky)
IBAN: NL51CHAS0209980494. (IBAN)
BIC: CHASNL2X
Reference: The Unicity Order-ID (9611164) or your Unicity-ID ( číslo objednávky / nebo vaše zákaznické číslo ID - DŮLEŽITÉ! DEJTE HO DO POZNÁMKY PRO PŘÍJEMCE )
We will also attach a recap of your order to this email so that you can review and confirm it before proceeding.
( K tomuto e-mailu také připojíme rekapitulaci vaší objednávky, abyste si ji mohli zkontrolovat a potvrdit, než budete pokračovat.)
Pokud jsou informace na objednávce správné tak, jen uhraďte platbu na jejich účet.
Pokud vaše banka požaduje i adresu příjemce, použijte tuto:
Ulice: WTC Tower B
Město: Amsterdam
- 4Můžete se těšit na svůj systém Feel great.Teď se musí připsat platba na zahraniční účet výrobce většinou trvá 1-2 pracovní dny. Potom zboží zabalí a pošlou na vaši adresu. Většinou do 3 dnů od přijetí platby je balíček doma.
- 5Pošleme vám návod na užívání programu Feel Great v češtině na e-mail.
Garance vrácení peněz
Naše záruka Budete se cítit skvěle za 90 dní, nebo vám vrátíme peníze!
Společnost Unicity stojí za svými produkty a nabízí zákazníkům, kteří nejsou distributory, 100% záruku spokojenosti na produkt Feel Great.
Pokud z jakéhokoli důvodu do 90 dnů od nákupu nejste spokojeni s produkty Feel Great, společnost Unicity vám po obdržení vašeho písemného požadavku a vrácení neotevřených i otevřených částí produktu a obalu poskytne plnou refundaci.
Pro získání této refundace musíte poskytnout společnosti Unicity podepsané prohlášení s uvedením důvodu nespokojenosti a vrátit nepoužité i použité části produktu, stejně jako jeho obal. Proto musíte přiložit prohlášení, že jste obdrželi plnou refundaci. Tato záruka se vztahuje pouze na konečné uživatele a nevztahuje se na distributory společnosti Unicity.
S výjimkou výše uvedených ustanovení je společnost Unicity zproštěna všech dalších záruk, ať už výslovných nebo předpokládaných, včetně záruk na obchodovatelnost a vhodnost pro konkrétní účel. Společnost Unicity nenese odpovědnost za žádné náhodné ani následné škody vyplývající z použití produktů Feel Great. Pokud požadujete refundaci do 90 dnů od svého původního nákupu, kontaktujte oddělení pro zajištění souladu společnosti Unicity na e-mailové adrese uvedené na oficiálních stránkách společnosti Unicity.
Nákupy prostřednictvím distributorů společnosti Unicity musí být vyřizovány v souladu se zásadami a postupy společnosti Unicity, které jsou dostupné na webu.
